kolory-ścian-w-salonie

Prosty sposób na uzyskanie lepszej ceny przy remoncie lub zakupie materiałów budowlanych


Podczas remontowania domu i aranżowania wnętrz, sprawą oczywistą jest zwracanie uwagi na ceny. Normalną rzeczą jest, że chcemy zoptymalizować koszty, bo budowa czy remont są przecież sporą inwestycją. Niezwykłą innowacją jest w tym wypadku Wirtualny Negocjator Cen.

W ramach usługi, którą oferujemy w ramach serwisu ZbudujmyTo.pl znajduje się katalog produktów. Jest on stworzony na podstawie porozumienia firmy Oszczędny Dom z producentami i sklepami. Jak już wspomniałem na początku, zdajemy sobie sprawę, iż koszty są bardzo istotną kwestią przy tak dużej inwestycji jak remont, aranżowanie wnętrz czy budowa domu. Im większe koszty ponosi klient, tym bardziej zależy mu na niskich cenach produktu. Podczas zakupów przez Internet możliwości porozmawiania i negocjowania cen są ograniczone. Dlatego też w ramach naszej usługi oferujemy Moduł Wirtualny Negocjator Cen. Jest to innowacyjne narzędzie, za pomocą którego użytkownik serwisu ZbudujmyTo.pl może negocjować z producentem i sprzedawcą ceny zakupu. Teraz bez potrzeby nawiązywania bezpośredniej relacji każdy klient może potargować się ze sprzedawcą. To wiadome, że sprzedawca zawsze dopuszcza pewne zejście z ceny. Nie zawsze jednak klient to wykorzystuje. Korzystając z serwisu ZbudujmyTo.pl targowanie się jest integralną częścią zakupów. Możliwości negocjacyjne oferowane użytkownikowi przez Moduł Wirtualny Negocjator Cen są zależne od ilości materiału, który klient chce zakupić, a także od tego, ile różnych produktów zamawiane jest u jednego sprzedawcy. Są także – siłą rzeczy – zależne od tego, jakie marże nałożył sobie sprzedawca, a także to, czy reprezentuje on sklep, hurtownię, czy producenta. W każdej z tych opcji klient może wykorzystać możliwości targowania się i tak zaplanować zakupy, aby uzyskać atrakcyjną ofertę.
Jest to absolutnie innowacyjne narzędzie, dzięki któremu klient od razu dostaje możliwość dokonaniu zakupu na bardziej korzystnych warunkach. Negocjacja odbywa się niemal automatycznie, dzięki czemu klient ma czas na clue aranżowania wnętrz czy organizowanie remontu. Jednocześnie sprzedawca oferując szersze pole do negocjacji może zachęcić klienta do zakupu większej ilości materiału właśnie u niego. Targowanie nie odbywa się już twarzą w twarz i nie jest naginaniem cen. Staje się pełnoprawnym elementem transakcji.


Tagi:

Kategorie:,